Toimitusehdot

Alta löydät mallin verkkokaupan toimitusehdoiksi. Pidäthän huolen siitä, että sivulla esitetyt ehdot vastaavat verkkokauppasi toimintaa.

[Hakasulkein merkityt voit korvata omilla tiedoilla].

Toimitusehdot

Yleistä

Blast verkkokauppa on markkinapaikka, jossa tuotteita myy Spirit Shakin Blast (1868636-2). Spirit Shakin' Blast pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Maksaminen

Verkkokaupassa voit maksaa laskulla. Kun olet maksanut laskun ja se näkyy tilillä lähetämme tuotteet sinulle. 

Aina on hyvä lisätä tarkempiakin tietoja käyttämistäsi maksutavoista. Esimerkiksi lasku- ja osamaksupalveluiden laskutuslisät- ja korot on hyvä mainita.

Toimitus ja toimituskulut

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Suomessa käytettävissä on Postin kuljetuspalvelut.


Tähän voit laittaa tarvittaessa tarkempiakin tietoja käyttämäsi kuljetusyhtiöiden palveluista. Esimerkiksi Postin sivuilta löytyy kattavasti tietoa verkkokauppiaille.


Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin.

Toimitusaika

Tuotteiden toimitusajat ilmoitetaan tuotteiden tiedoissa. Pääsääntöisesti toimitusaika on n. 7-10 vuorokautta, mutta voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen.

Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien. Tuote tulee postittaa 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäisessä pakkauksessa sekä alkuperäisessä, käyttämättömässä kunnossa. Emme vastaa palautuksesta koituneista kustannuksista. 


Tähän voit liittää asiakkaalle tarkemmat palautusohjeet (mihin osoitteeseen palautetaan ja miten. Sovitaanko palautuksesta erikseen kauppiaan kanssa vai voiko asiakas vain lähettää). Voi olla hyvä idea tehdä myös kokonaan erillinen palautusohje-sivu kauppaan, koska sitä tietoa asiakkaat usein tarvitsevat. 

Palautuskäytännöistä ja siihen tarkoitetuista lisäpalveluista kannattaa tiedustella kuljetysyhtiöltä. Esim Postilla on olemassa asiakaspalautus-palvelu: https://www.posti.fi/yritysasiakkaat/paketit-ja-logistiikka/paketit-kotimaahan/asiakaspalautus.html

Finqun hallinnasta saa tulostettua myös valmiin palautuslomakkeen, jonka voi laittaa asiakkaalle tilaukseen mukaan. Siihen asiakas voi merkitä palautettavat tuotteet ja palautuksen syyt ja liittää sen mukaan palautukseen. 

Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä sähköpostiin: blast(a)spiritshakin.fi.